čtvrtek 3. prosince 2015

Pjér la Šé'z při besedě početné publikum příjemně zaujal, překvapil i pobavil

Včerejší beseda Studia 27 se v zaplněném sále kavárny Liberál odvíjela v příjemné atmosféře. Hostem Jindřišky Vlčkové a Břetislava Košťála byl tentokrát psychoterapeut a muzikant Pjér la Šé'z. Hovor se točil kolem tématu spirituálních zážitků při psychotických onemocněních, kolem cesty duše a naší nezakořeněnosti:

"Já, když jsem se do těchto stavů opakovaně dostával a nějak jsem se v nich pohyboval, tak jsem je bral jako pohled do zrcadla. Bral jsem to tak, že je to výpověď o mně, o mých prioritách, o mých postojích, o tom, jak se stavím ke skutečnosti jako takové. A uvědomil jsem si, že pokud chci, aby se tohle nějak změnilo, tak musím změnit třeba své postoje, své naučené způsoby. A tím, že jsem si tohle uvědomoval a že jsem na tomhle začal pracovat, tak jsem se začal dostávat právě do toho většího zakořenění."

"Před náma je vždycky neznámo a možná pokud mám pocit, že už vím, o co tady jde, tak jsem přesně připravený na další díl toho neznáma." uvedl host.

Přinášíme ještě pár fotografií z debaty, videoukázka a sestřih budou následovat v brzké době. Ukázky z dalších besed a videoreportáže naleznete na našem youtube kanále na adrese:









Žádné komentáře:

Okomentovat